YOU JUST GOT PUNK’D

Heyaaa! I går da pappa kjørte meg hjem etter festen sa han at jeg skulle spille drita for mamma, jeg kunne knapt tro han faktisk sa jeg skulle gjøre det. Men jeg kjørte på jeg! Haha. Man så på hele ho at ho ble kjempe skuffa og så slang ho på en kommentar “Hva har du drukket, jeg ser du har drukket” EDIT: Jeg hadde ikke drukket, så tydeligvis er jeg fjern nok fra før av. Haha. Takk for den mamma!

Så ut som ho skulle felle tårer da vi sa det var kødd. Haha. But you just got punk’d. Nå har jeg jeg spist meg mett på Chicken Currey og skal en liten tur til byen for å se på kjole hvis mamma gidder… Hihi.


Chicken Curry, den var langt ifra god… MEN jeg tvang det ned, hihi.

ELEMENT.

Jeg har skateboard vinger, jeg trenger ikke å drikke Redbull. Yaman.

Hva syns du om bildene ?
Åssen tror du moren din hadde reagert hvis du spilte drita som fasan ?

– Vi snakkes ! <3

17 kommentarer

Siste innlegg