MARKA TUR MED HELE 1.TRINN PÅ VGS

Andreas Schuller – Skulls Angels (Credz til Vivian)

Heyaaa! I dag ble det marka tur med hele 1.trinn på vgs. Jeg og Vivian hadde jo hamstra masse food, eller….. 12 påske egg i lillakartong kanskje. Sykt godt. Hihi. Det var helt sinnsykt gøy i skogen, skal se om jeg får redigert noen videoer senere. Men blir nok neste uke tror jeg, gled dere til dem. Lættis fall på noen, syke fail og haha, parteeey i skogen. Jeg har hatt en super morsom og koselig dag. Hihi.


Meg, Vivian, en svært ufornøyd Caroline og en fornøyd Kristin på bakken.

Malene joooo.

Her skulle vi måle omkretsen av en firkant, flinke!

Kvikklunsj er et must når du er på tur!

Amund biffen.

Kristin, Caroline, Malene og Rebecca. Glade tur jenter.

Ninjane som hadde privat fest i skogen.

Runar fant en firfisle!

Tar en pause og spiser godt påskeegg. Hihi.

Småbarna lekte med sanda og bygde sandslott.

Står ved siden av Vivian, dagens verste failer. Haha!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Har du vært på tur med skolen allerede nå etter ferien ?

– Vi snakkes ! <3

15 kommentarer

Siste innlegg