POWERNAP PÅ G

Reynard Silva – Down To Earth (Credz til Gud slash carebearz.blogg.no)

Heyaaa! Etter orienteringa som var i Mosseskogen (som jeg tror det heter) er jeg sinnsykt sliten. Vedder på at de andre fra klassen også er det etter innsatsen de hadde! Derfor tar jeg meg en powernap, deretter skal jeg pugge til en sykt awezome prøve i naturfag, bioteknologi. Love it lizm. Også er jeg veldig stressa fordi jeg kanskje ikke finner noe kjole til lørdagen, har kun i morgen på meg. Stress ja!

Men jeg tok en kjapp tur innom på onsdagen i midt timen som vil si, langt friminutt, og titta om jeg så noen kjoler. Enda verre, sykt dårlig utvalg! Men jeg skal be til gud om at jeg finner en i morgen, haha.


Hils på hornet i panna mi da, hihi.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Er du allerede klar for helga og noen som vet om butikker de har fine fest kjoler ?

– Vi snakkes ! <3

11 kommentarer

Siste innlegg