RUSSEKNUTENE ER I GANG!

Chris Brown Feat Tyga – Make Love

Heyaaa! Russeknutene er tydeligvis i gang. Flere folk går med en frykt for å bli tatt av russene, haha. I dag var det Malene og Caroline som ble dynket med vann, Kristin som ble stengt inne på doen og Michael som ble forfulgt av flere russer i 10 min selvom han prøvde å løpe unna dem, så avsluttet russene med et kyss hver på Michael. Han så ganske så bli og fornøyd ut der han sto. Damemagnet jo.

Gleder meg til å se hva mer fanteri russene i 2011 skal gjøre. Haha. Akkurat nå slapper jeg bare av, men skal snart sette meg ned å gjøre engelsk innleveringen til i morgen. Se om jeg får tid til å trene og.


Rett før jeg bryter ut i latter… Haha.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Har russene startet med knutene hos deg ?

– Vi snakkes ! <3

17 kommentarer

Siste innlegg