3. VERDENSKRIG STARTET I GÅR KVELD

Heyaaa! I går skjedde det noe utrolig awezome…. 3. verdenskrig startet på facebook om Finn svensken (et teit spill) med Mamma, Carsten, Alexander og Steffen. Heldigvis beseiret jeg i hvertfall en som er slaven min fra nå av, mamma tok oppvasken når ho tapte mot meg og skal mekke kake til meg. Det skal bli kos. PS! Innerst inne slo jeg disse gutta, just so u know. Muahahaha. Suck on that, suckers.

Btw: Den uber lange hånden gikk støtende inn mot et hull som fanget et akvariums-tak med egne tenner for å logge av bruk for en organisasjon mot fortvilet kjønnshemmedemarsvin kokere. Jeg er ikke random.


Haha, sucker.

Forventer at mamma lager en bryllupskake til meg nå. Heahea.

Hva syns du om bildene ?
Gjør meg en tjeneste og skriv ned det første du tenker, på noen setninger ?

– Vi snakkes ! <3

13 kommentarer

Siste innlegg