HATT EN FABELAKTIG DATE

Heyaaa! Klokka 08.00 ringte Karoline Star meg og fortalte at ho hadde fått scooterstopp nede i byen, derfor løp jeg fra skolen og ned til ho for å hjelpe henne. Jeg er så snill! Og når vi hadde midt time stakk jeg og noen fler ned til byen og da fikk jeg dratt til en gammel dame med pommes fritesen min. Ikke hardt, men jeg fikk dylta sånn skikkelig borti henne. Uhell, det var flaut. Ho så stygt på meg og stakk…

I går hadde jeg en fabelaktig junkfood date med Karoline på McDonalds. Mcflurry med oreo, nam<3<3<3 Vi fikk vilt latterkrampe da en liten gutt mista ballongen og så sykt stygt på Karoline… Hahahaha.


Tok ingen bilder i går, men her er hvertfall fiiiiine Karoline og en sånn random jente som har lættis.

Hva syns du om bildet ?
Har du venner som failer ofte & er du ofte utsatt for uhell ?

– Vi snakkes ! <3

9 kommentarer

Siste innlegg