DAGENS OUTFIT 05.MAI.11

Heyaaa! Jeg beklager for sinnsykt dårlig blogging de siste dagene. Men jeg vil heller blogge sjeldent, enn å blogge om noe inzaane kjedelig om dere forstår? Uansett, jeg skada meg i gymmen siden jeg er så flink til å holde meg på bena. Løp på veggen to ganger, og den ene gangen tryna jeg på en jernstang, haha. Så resten av dagen halta jeg og føltes ut som om jeg bare gikk med en høyhæla sko. Hahahaha!

Så prøvde jeg på brasse spark på en superstor gummiball som gikk rett til helvete, tryna rett på ryggen. Et ord, digg<3 Love my life sometimes, srsly. Men nå er jeg super trøtt så jeg legger meg nå jeg. Hihi.


Tshorte SportShopen Bukse Cubus Sko Laundry Klokke Junkyard

Smiiiiil.

Å så glad jeg skulle være i dag da. Hihi.

Hva syns du om bildene ?
Likte du outfiten min & hatt en bra dag ?

– Vi snakkes ! <3

19 kommentarer

Siste innlegg