NYSGJERRIGHET KAN TA LIVET AV EN

Jørgen Nesmoen – Foralltid

Heyaaa!  Jeg var jo med Kinga i går, og seriøst vi filma noe helt sykt random at jeg sitter og ler av oss enda. Haha. Blir nesten flau over at vi seriøst filma det der. Hahahaha. Greit, skal slutte å gjøre dere nysgjerrige. Håper dere har fått i dere mat, for det glemte jeg helt i går. Satt og døtta i meg 140 kcal x2, jeg mener god morgen yoghurt. Man blir jo ikke mett av sånt greier, bare stopper magen for å romle.

Følte for å si dette. Jeg missliker å være nysgjerrig, at folk hinter til ting som gjør meg mer og mer nysgjerrig. men aldri får vite hva det er. Nysgjerrighet kan ta livet av en. Ikke bokstavelig talt da. Heahea.


One soul in two bodies.

Love you.

Hva syns du om sangen & bildene ?
At folk gjør deg nysgjerrig men aldri forteller deg hva det er suger, right (or left)?

– Vi snakkes ! <3

16 kommentarer

Siste innlegg