KAN IKKE HUSKE SIST JEG VAR SÅ FLAU

Lil Eddie – Save Those Words (Credz til Hetle)

Heyaaa! Vi hadde utegym, slåball og det hadde regna som vil si at gresset fortsatt var vått. Jeg hadde stor fart så jeg tryna og slædda bortover første gangen når jeg skulle løpe. Andre gangen hadde jeg for stor fart til å stanse så jeg måtte døtte bort Sara og en til, hvis ikke hadde jeg løpt dem ned. Tredje gangen satset jeg og ble et resultat av at jeg sklei på rumpa bortover så jeg trodde boksern spjæra… Haha. I mattetimen ble det konkurranse om hvem som kunne lage best dyrelyd mellom meg og Jørgen.

Jeg lagde høne lyd og fikk annmerkning. Fml! Etter skolen tok jeg ørneskriket og endte opp med at folk så sykt rart på meg. I tilegg til noe annet som var super flaut i timen. Kan ikke huske sist jeg var så flau.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Blir du fort flau & hatt noen vonde uhell i gymmen ?

– Vi snakkes ! <3

10 kommentarer
    1. Hahah, jeg ble ikke flau i gymmen men når jeg skulle løpe inn i dag. Vi skulle ha tentamen, så jeg måtte ikke komme forsent og siden Andre holdt opp døra løp jeg og sklei på en jern rist og land nesten på en padde. Det var flaut, men begynte bare å le xD

    2. Haha, hørtes ut som en flau dag, rett og slett :p Stilig bilde da!
      Jeg besvimte av en fotball i hodet en gang i gymmen, var flaut å våkne med alles øyne på meg :p

    3. Hahaha xp
      Vi spilte også slå ball i gymmen i dag, jeg ble skikkelig flau jeg også. Tryna 100 000 000 X 100 000 000 000. Og det var på asfalt med sånn løsgrus som lå oppå. Har litt vondt her og der ja

    4. Hahah, konge! Ein gong vi skulle ha fotball så sparka eg i bakken i staden for ballen, og så knakk eg tåa mi og måtte sy fire sting. Gjett kven som vart ledd av då ho kom med krykke og bandasje på skulen dagen etter? 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg