VÅT OG SAMTIDIG SOM EN BRA DAG PÅ SKOLEN

Heyaaa! I dag nøyaktig 09.00 på skolen fikk vi vite hvem som kom opp i skriftlig eksamen. Jeg kom ikke opp og jeg var i lykkerus. Så glad at det kom gledestårer når jeg klemte på bolla mi, Vivian. Hihi. Veldig bra start på dagen, helt til jeg skulle inn i timen. Jeg ble spruta ned av russene, fine mascaraen som rant i ansiktet mitt vett, tørr ikke å ta tilbake når jeg tenker på konsekvensene med hele russe gjengen.

Ypper du mot en russ, eller noen få, kommer det dobbelt så mange. Feigt… Skulle med glede tatt igjen, haha. Ble to timers frysing til jeg kom hjem og kunne varme meg. Hihi! Mista solbrillene mine også, fml.


Mm, blå tunge.

Runar tar det lungt.

Bolla mi og iiiiiiiiiiis.

HAHAHAHAHAHA! Russene var så snille mot Tææn. Zucker x10000000.

Hva syns du om bildene ?
Har du blitt tatt av russen i år ?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg