GOD MORGEN

Mac Miller – Donald Trump (Credz til Ask)

Heyaaa! Det er veldig deilig å tenke på at fredag den 13’ende er over. Jeg hadde nesten ingen uhell i går, hvis vi ser bort i fra det som skjedde på skolen. Jeg har snakka med noen av vennene mine som fikk bot. Nevner ingen navn, hihi. Men makan til uflaks!!! Brukte fredagskvelden min i går på å skrive ferdig engelsk stilen og fortsette på naturfag fremføringen min. Flink pike, og nå skal jeg straks zwette litt.

Jeg våkna tidlig i dag, åtte… I helgene våkner jeg tidligere når jeg egentlig vil sove lenge.  Ah, dilemma nå. Skal jeg risikere å spise en kake som kanskje er til en spesiell anledning eller skal jeg droppe?…

Hva syns du om sangen & bildet ?
Skjedde det noe med deg i går & sover du lenge eller våkner du tidlig i helgene ?

– Vi snakkes ! <3

8 kommentarer

Siste innlegg