GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN!

Heyaaa! I går når jeg var i byen skjedde det to ting: En søt leser av bloggen min kom bort til meg å spørte om ho kunne få en klem. Første gang det skjedde, og jeg kjente varmegradene bare økte i ansiktet mitt. Hihi. Henrik og en annen russ var etter meg på Amfi. De hadde gevær og jeg ville virkelig ikke bli spruta ned så jeg løp inne på Amfi. Flaut. Etter det møtte jeg på Hetle min og Dennis. Vi venta i to drøye timer på at Christine skulle bli ferdig med Kambo kor og Camping. Plutselig var vi i Askim.

Vi pina Christine hele veien frem til Askim om å ikke fortelle hva eller hvor vi skulle siden ho lot oss vente i to timer. Så dro vi hjem til Jørgen og så på film, he-he. Husker ikke ingenting fra filmen… Hihihi. Det er 17.mai i dag, jeg kommer til å være sykt opptatt. GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN!

Hva syns du om bildet ?
Hva er dine planer for 17. Mai & skal du se på russetoget ?

– Vi snakkes ! <3

9 kommentarer

Siste innlegg