17.MAI FEIRING

Heyaaa! Jeg sto opp klokka halv åtte siden jeg trodde ting skjedde da… Haha. Super kult å tenke på at jeg kunne sovet frem til tolv etter at det skjedde litt av hvert i går. Hihi. Men jeg dro til byen hvor jeg møtte Tram og Kinga så loka vi bare rundt. Jeg ble sykt stressa over hvor mange det var der, men fytti fasan så mange det var i gågata! Jeg og Kinga stakk til mormor der de andre fra familien spiste middag.

Vi feiret 17.mai hos mormor i år. Det var kjempe koselig, og det skjedde noe vannvittig flaut takket være min mor som alltid er flink til å drite meg ut. Jeg håper dere har hatt en kjempe fin 17.mai feiring! Hihi.


Pappa, Caroline, Kinga, mormor og mamma.

Wierdoz.

Altså enkelt å greit. Familien min er sykt spesiell.

Min vakre mormor, Sissel. Glad i deg!

Peneste bildet av meg hittil ja. Og sprøe pappa i bakgrunn, og fine jentami så klart.

Drittværet i Moss. Kult…

Hva syns du om bildene ?
Har du hatt en bra 17.mai feiring med familien din ?

– Vi snakkes ! <3

15 kommentarer

Siste innlegg