DAGENS OUTFIT 19.MAI.11

Benny Benassi Feat Clinton Sparks – Watch You

Heyaaa! Vi hadde jo matte tentamen i dag, og siden det er mitt svakeste fag gikk det veldig dårlig. Jeg har bestemt meg for å melde meg på sommerskole så jeg kan lære anderledes tekniker på å forstå matte bedre. Vil ikke sitte igjen med matte resten av livet heller… Jeg har også vært hos mormor for å feire bursdagen til hennes i dag, gratulerer så mye med dagen! Jeg er veldig glad i deg, Sissel. Hihi.

Dagens outfit er egentlig morgendagens outfit… Sløve klær på skolen, skiftet jo til pyntet stil når vi var hos mormor. Etter det tok jeg på meg det her. Som frister meget mye å bruke på skolen i morgen.


Skjorte BikBok Tights H&M Eple Kiwi (he-he)

Hva syns du om sangen & bildene ?
Likte du outfiten min & skal du melde deg på sommer skole ?

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer

Siste innlegg