PRESENTASJONSANGST

Frankmusik Ft Far East Movement  – Do It In the AM Lucky Date & Eli Smith Mix (Credz til Maria)

Heyaaa! Jeg har presentasjonsangst. Jeg har alltid hatt det, og jeg hater det. Jeg hater den stemmen som går igjen i hodet mitt og sier jeg ikke vil klare det. Den følelsen av at jeg ser for meg at jeg hyperventilerer foran  hele klassen, stammer, svelger ordene, skjelver, all eyes on me. Være så stille i ett rom at du kan høre deg selv blunke. Det gjelder å møte frykten, å stå foran klassen er frykten min.

Det er noe av det verste jeg vet om. Men jeg elsker den følelsen man får etter man er ferdig. Kan sammenlignes litt med den følelsen du får når du er forelsket. Men langt ifra så god som den. Hihihihihi.



Hva syns du om sangen & bildet ?
Hvordan er det med deg når det gjelder fremføringer foran klassen ?

– Vi snakkes ! <3

15 kommentarer

Siste innlegg