RANDOM PLANKING

Heyaaa! Alle har vell fått med seg at det har blitt populært å drive med planking? Det å legge seg på et random sted og strekke ut hele kroppen. Det er så teit, men det er så random at jeg digger det. Haha. Vi hadde fri time (jobbe for oss selv) så jeg stakk hjem til Vivian og slappa av der til vi ble henta av Martin, så stakk vi ned på McDonalds med gutta. Jeg klarte ikke å holde meg unna McFlurry.. He-he.

Plutselig begynte vi å tenke på steder å ta planken. I neste sekund var vi allerede i gang med det. Haha. Det er så random at man må le av det. Klarte å snuble på en vanlig bakke flere ganger. Er det mulig…


Søteste da, Karoline har super pene øyne.

How ya’doin?

Freaks.

Peace.

Trengte litt hjelp ned av noen biffer…

Fail. Han bare dro meg til jeg slapp han!

Lave mennesker trenger hjelp til å komme opp på høye ting.

RANDOM PLANKING!

RANDOM PLANKING x2!

Fine Malene, og Runar… Hva holder du på med?!

Du vet, å snakke er en fin ting det. Det er kvikklunsj og.

Hva syns du om bildene ?
Har du gjort noe planking, hvor & hva er planene dine for i dag ?

– Vi snakkes ! <3

16 kommentarer

Siste innlegg