TERNING NEGLER

Kid Sister Ft Kayne West – Pro Nails DubStep Rusko Remix(Credz til Nadine)

Heyaaa! Husker dere at jeg skulle ha foredrag i dag? Jeg skal ha på mandag sa læreren… Bajz. Må la nervene ta meg gjennom hele helga. Skal ikke klage mer, jeg for enda lenger tid på å pugge så det er faktisk egentlig bare positivt selvom jeg skulle ønske jeg var ferdig med det nå. Det er helg og da er det på tide å døtte i seg litt mer mat. Mat er som godteri for meg, spiser nesten aldri godteri. I love food<3

Så kul jeg er som tok feit skrift på at jeg elsker mat. Haha, lol… Kjedsomheten startet for litt siden når jeg satt meg ned å mekka dekorasjon på neglene mine. Valgte å ta terning negler. Sykt noob i det men.


Faila litt med prikkene, haha.

Jeg tok disse to bildene mens jeg satt på do og urinerte. Helt sant.

Da har jeg i hvertfall prøvd ut terning negler og da, hihi.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Likte du neglene mine & forslag til hva jeg kan dekorere på neglene neste gang ?

– Vi snakkes ! <3

17 kommentarer

Siste innlegg