FAILING PÅ G

Inna – Club Rocker Radio Edit (Credz til Kinga)

Heyaaa! Jeg var super flink jente og la meg tidlig i går for å være klar til skolen i dag siden vi hadde samfunnsfag muntlig høring  de tre siste timene. Men…. Sykt gøy å møte opp til skolen når man har avspasering. Love my life. Hvertfall når jeg hører lattern til Malene i telefonen, Carsten som sitter på gangen og ler av meg og Hansi som går utenfor ved Vina og ler. Slemt. Trøstespiste da, så det gikk bra.

Jeg tapte et veddemål også, så måtte gå med bhen utenpå klærene mine. Haha, sykt teit. Det gjenstår bare to muntlige fag nå, så kan jeg endelig senke skuldrene. Nå skal jeg se på Home And Away!


Mat. Elsker mat.

Min spesielle egghamburger. Liker bare det gule, hihi.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Begått en slik fail og møtt opp på skolen da dere har hatt fri før ?

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer

Siste innlegg