GRILLKOS PÅ FESTESTRANDA

Chris Cornell – Scream (Credz til Karoline)

Halla! Det ble brått til at jeg og Karoline ville grille på festestranda. Derfor dro jeg i butikken for å handle inn grillpølser, marshmallows, lompe, drikke osv. Jeg spiste hele 4 pølser, rekord. Jeg som ikke engang er noe spesielt glad i pølser spiste 4 stk!!! Haha. Karoline var litt mer glad i marshmallows. Det kom en jente fra Litauen bort til oss, så det var veldig morsomt å måtte snakke engelsk med ho. Hihi.

Ho sa at ho likte Norge siden ho syns det var mange glade folk her. Så nevnte ho at ho visste hva “fyfaen” betydde, og at ho likte det ordet. Haha. Spesielt, men det var søtt. Og ho hadde en søt bikkje!


Koz daa.

Serrrrr, kommer alltid en latter attack stund med deg!

Som for eksempel her… Haha.

Jeg er så mæd proff fotograf.

Morn du.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hva har du gjort i dag & hva er den beste grillmaten ?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg