HJEMME ETTER EN BRA KVELD

Halla! I går stakk jeg til Larkollen siden det ble filmkveld hos Thomas. Siden noen av folka var treige stakk vi ned på stranda fordi noen av oss ville bade. Det var skikkelig deilig å bare slappe av der nede. Hadde egen taxi sjåfør som jeg satt bak på med scootern og, Thomas. Folka kom og da stakk vi inn i garasjen hvor de hadde filmen på stor skjerm. Sykt digg. En av filmene skjønte jeg serr ikke. Haha, fml.

Jeg overnatta i Larkollen hos Thomas siden jeg ville få sett ferdig filmene, eneste muligheten ellers hadde jeg blitt rasende av å bare få sett halve. Hihi. Så har jeg bare sola meg i dag, sinnsykt deilig!!!!


Romantikken ankom hos Thomas i går, så søte Ask og Kine er. Aww!
Pene og glade Vilde.

Søte hundene til Thomas.

Gjør Vilde klar med bikinien for å badehhhh.

Tommel opp sommerfølelse.

Forfriskende lett! De tok årets første bad i går. Eller hvertfall Kine.

Veum, Thomas og Vilde.

Hei alle sammen, dette er Ask…. Du er så sykt merkelig noen ganger.

Så i gang med filmkvelden, men en misfornøyd Madde etter at Veum tok fra meg potetgullet. Haha.

Hei alle sammen, dette er Ask. Igjen…

Dagen i dag, en liten tur ut med Malin og Thomas som dreper meg nå snart.

Hva syns du om bildene ?
Hatt en fin lørdag & grilla deg ute i sola i dag ?

– Vi snakkes ! <3

8 kommentarer

Siste innlegg