ENDTE OPP MED EN BRA KVELD

Lady Gaga – Marry The Night Zedd Remix (Credz til Kinga)

Halla! Jeg skulle på Summerfiesta i Fredrikstad og ha det utrolig fett der med flere fine folk. Men så kom det noe i veien. Pappa ble matforgiftet og han holdt seg på badet i evigheter pga han kastet opp. Ble så urolig for han at jeg ikke ville forlate han. Derfor droppa jeg Summerfiestaen og ble med pappa på sykehuset. Han er mye bedre nå. Det var kaos på Summerfiestaen, politiet kom og stengte festen tidlig så jeg og Kjell hadde litt flaks som ikke dro dit, wasted money lett. Da sparte vi hvertfall 335 kr.

Jeg og Kjell dro til Eirik i Larkollen hvor det var en avslappa kosefest med artige mennesker. Det var kjempe fett der og det endte heldigvis opp med en bra kveld til slutt. Takk for at jeg fikk komme, Eirik!


Philip bongen & Eirik kongen!

Partygutten Eirik.

Even, Eirik. Philip, Olaf og Simen koser seg.

Meg, Camilla og Kjell.

Kooooz.

Meg og Olaf i godt humør.

Philip og Carsten tha dj’s.

Meg, Simen og Eirik.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Har du blitt matforgiftet før & var du på Summerfiestaen ?

– Vi snakkes ! <3

11 kommentarer

Siste innlegg