KOSEKVELD MED KAROLINE

Halla! I går var jeg med søte jenta som heter Karoline. Vi mekka brownies og hjemmelagd glasur. Det var kjempe godt, spiste oss kvalme på glasuren så vi nesten ikke orket selve kaka. Haha. Etter vi hadde spist stakk vi ut med scootern til Karoline. Jeg kjørte scooter for første gang og jeg holdt på å krasje i en parkert bil… Epic fail. Men etter vært ble jeg pro da, og Karoline satt på med meg. Følte meg mega bad som kjørte ulovlig. Og på første gangen hadde en bak på… Haha. Hadde en kjempe koselig kveld i går!


Is er nam.

Mami paparazzi og to jenter som har bakt god kake.

Master chefene.

Søte Karoline.

Mobil g33k.

Ufattelig pent, daaaaamn!

Fj0rtizzer.

Zåri mamma. Jeg ser kanskje uskyldig ut, men er ganske baaad. Hihihihi.

Hva syns du om bildene ?
Koste du deg i går & liker du brownies ?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg