SLEEPOVER AV FINE MALIN

Halla! Malin overnatter hos meg i dag, kommer til å bli så kjedelig. Omg, hvordan skal jeg takle det her eller gidde å ha ho på overnatting. Selve kusina mi, herregud. Neida, haha. Dette skrev jeg bare fordi ho så hva jeg skrev. Hihi, ilu da. Vi har spist kaka som jeg og Karoline lagde i går, så tok vi en tur på Kiwi siden den er søndags åpen. Og Malin vet hvordan man gjør Madde flau. Ved å synge høyt “like a virgin”.

Endte opp med at begge sang den til slutt, fint kor. Feel my sarcasm. Vi har en slik tradisjon av å lage macaroni med kikkoman saus. Så det skal bli veldig nammiz. PS! Jeg er normal klem Malin. HAHAHA.


Malin er IKKE normal bare så dere har fått det klart.

Malin synger den fine sangen… “like a virgin”

Fj0rtizzzz.

Innkjøring forbudt. Kusine humor…

Nta, se på Malin aaa.

Eh.. Ja, her koser man ser? Retardo.

Dritt rettetang som begynte å brenne og gnistre på rommet mitt. RIP!

Melkespreng, kusine humor x2.

Hva syns du om bildene ?
Noen rettetanger du vil anbefale & planene dine for i dag ?

– Vi snakkes ! <3

15 kommentarer

Siste innlegg