EKSAMEN I MORGEN

Rihanna – Only Girl (In The World)

Halla! I morgen får vi vite om vi kommer opp i eksamen. Kun 20% kan komme opp i 1vgs, så jeg føler meg litt lettet. I tilegg til at det kom en del fra klassen min opp skriftelig er det mindre sjangs for at de trekker ut noen fra klassen min. Derfor ber jeg til Gud om at jeg ikke kommer opp i muntlig eksamen. Da gråter jeg. Hvis jeg slipper eksamen, kommer det gledestårer og en kjempe stor bamseklem til de som er rundt meg. Hihihihi. Tørr ikke å håpe på for mye, nervene tar meg. Jeg gruer meg så jævlig nå!


Stirreblikk halla! Gad damn it, jeg er så redd for hva morgen dagen vil bringe, lykke eller helvete.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Gruer du deg til eksamen eller har du hatt eksamen ?

– Vi snakkes ! <3

15 kommentarer

Siste innlegg