I LOVE MY LIFE SO F*CKING MUCH

Halla! Jeg kom ikke opp i eksamen, elsker livet mitt!!!!!!! Jeg gikk igjennom lista og lette etter navnet mitt, så løper Vivian ut til meg og skriker at ho ikke kom opp. Da tenkte jeg hvertfall at jeg kom opp. Så sier ho “Ingen fra C klassen kom opp!!” Der smilte jeg seriøst så mye at jeg kunne trodd jeg spjæra munnen min. For en deilig følelse. Nå kan jeg endelig sette meg inn i ferie modus. Love my life<3<3<3

Noe merkelig skjedde i byen i dag. En god del folk jeg ikke ante hvem var sa hei til meg flere ganger og fulgte etter meg. Det var litt creepy. Hahaha. Jeg, Vivian og Andreas stakk på Rasoi kafeen og slappet av der en god stund. Nå venter jeg på at Michael skal ringe meg så vi skal råne med lettsykkelen hans!


Såååååå glad!

Hva syns du om bildet ?
Hva er planene dine for i dag ?

– Vi snakkes ! <3

15 kommentarer

Siste innlegg