MCFLURRY

Halla! Rett etter jeg hadde posta det forrige innlegget ringte Michael meg. De stod visst utenfor huset mitt som betyr, råning med lettsykkelen!! Det var så fett når vi kjørte fort. Endte opp med å henge med Thomas, Michael, Minh, Kevin og Karoline. Jeg, Karoline og Michael stakk på McDonalds for å kjøpe McFlurry, på veien tilbake tok jeg og Michael E6! Sykt deilig å kjøre fort. Fart og spenning. Digger det.

Denne dagen har gått drit tregt, klokka går så vidt fremover syns jeg. Om ikke så alt for lenge burde jeg hoppe inn i trenings klærene mine for jeg skal ut å jogge med Michael. Lett om vi er sportye ja, haha!


Michael og Karoline. Usunne som spiser mcflurry i hverdagen. Skuffende, he-he.

Jeg er gærn på lettsykkel jooo.

Hva syns du om bildene ?
Er du den personen som digger fart og spenning ?

– Vi snakkes ! <3

13 kommentarer

Siste innlegg