FOR EN HERLIG OG FLAU DAG

Al Axif Feat Gnucci Banana & Crossfire – Sick In Head (Credz til Maria)

Halla! I dag har jeg rukket å gjøre helt sinnsykt mye. Jeg stakk på joggetur med Michael, det var ganske morsomt. Haha. Swett joggetur. Så etter en god og kald dusj ringer Teddy (Christian) meg og spørr om jeg blir med ut med han og Tommy. På vei for å møte dem skjer noe utrolig flaut, og noe veldig søtt. To søte jenter roper navnet mitt og kommer bort til meg og spørr pent om de kan få ta ett bildet med meg. Ble så flau at jeg måtte le og smile som bare det , hihi! Med tanke på at jeg nettopp hadde dusja, pinlig.


Søt leser av bloggen min, Celine Maria. Herregud så flau jeg var……

Enda en søt leser av bloggen min, Marthe. Nydusja og flau, herlig!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hatt en bra dag & ikke sant jeg har søte lesere ?!

– Vi snakkes og jeg digger dere, lesere ! <3

18 kommentarer

Siste innlegg