STRANDA MED VIVIAN

Halla! I dag var det såå sløvt på skolen at jeg valgte å bare ta en liten tur innom. Men jeg så overhode ingen fra klassen min der så da tok jeg meg selv fri. Hihihi. Derfor stakk jeg og Vivian ned til stranda og bare slappa av der. Det var drit varmt i starten, men typisk… Når vi skulle opp av vannet som forresten var veldig kaldt ble sola borte. Og vi ble liggende å fryse begge to. Haha, fol… Men det var jo koselig!


Det er så deilig å være på stranda med venner mens man hører på musikk!

Slappera på stranda.

Ntaaa! Og så ÆSJ, sjekk skyene…

Zhøte Vivian! Pent uttrykk jeg har da…

Strand hår er så ekkelt syns jeg, hahaha. Håret mitt blir så merkelig av saltvann.

Hva syns du om bildene ?
Hvordan er været hos deg & vært noe på stranda i det siste ?

– Vi snakkes ! <3

15 kommentarer

Siste innlegg