BYKOS

Halla! Både i går og i dag har jeg vært med Vivian i byen siden vi har hatt noen veldig sløve skoledager. I går fant jeg den perfekte toppen til festen jeg skal på om en eller to uker. Litt usikker. Håper bare så inderlig på at den forstatt er der når jeg har penger. Haha. Ellers så har vi i dag bare trimma rundt i byen, det er jo mossedager nå og det er helt stapp fullt av mennesker i byen. Nesten litt skummelt syns jeg.

Denne dagen blir bare bedre og bedre. Fikk vite at vi ikke har engelsk eller norsk i morgen og i tysken har vi ikke lærer. Jeg kan oversette for dere: Jeg har fri i morgen! Jeg skjønner nesten ikke poenget med at vi skal gå på skolen når det er sånn her. Men vi har antall timer vi må følge opp på skolen i året, dritt.


Koser seg på Rasoi kafeen ja. Bare sånn før du blar videre nedover. Bildene ble tatt i går.

Slush jenta.

En trøtt og syk jente.

Taper som sølte slush på hvite toppen sin. Taper!

Hva syns du om bildene ?
Har du vært shopping nå som det er mossedager ?

– Vi snakkes ! <3

9 kommentarer

Siste innlegg