VG-LISTA 2011

Halla! I går var jeg på Vg lista og det var sinnsykt stappa der. Vi møtte på Haakon som jeg ikke hadde sett på evigheter og mange andre. Som for eksempel lesere av bloggen min. Enda en flau dag, men dere skal vite at jeg syns det er skikkelig koselig når dere kommer bort til meg og sier så fine ting. Hihi. Noen av leserne mine måtte jeg tilogmed få hjelp av så jeg kom meg inn med Iselin. Siden vi var dumme nok og skulle kjøpe mat mens de andre stod i køen. Så hadde de plutselig gått inn… Hahaha, flaks.

Det var så tung luft og trangt helt innerst i publikumet at vi rygga litt tilbake og ble stående å se litt på både storskjermen og live. Funka ganske bra. Jeg er fornøyd med dagen i går, det var moro og koselig!


Haakon, Tyrkia kompissen min!

Det er så fint av Iselin.

Vg-lista 2011.

Jentene mine!

Meg, Nhung, Marthe og Iselin.

Hahahahahaha, halla.

Jenta mi.

Humøret på plass, ja.

Jej liker dej.

Noen søte lesere av bloggen min som ville ta bildet med meg, hihi.

Erik og Kris var HELT KLART favorittene blandt publikum.

Love you!

“MOOOOOOOO”

Hva syns du om bildene ?
Var du på vg-lista 2011 & syns du det var bra ?

– Vi snakkes ! <3

23 kommentarer

Siste innlegg