KOZIII PÅ ØREÅSEN

Halla! I går var jeg på Øreåsen hvor det var fest hos Erik. Det var kjempe koselig å bli kjent med nye folk. Men damn så mye styr som skjedde med naboene og purken siden noen var litt ufine. Haha. Purken kom heldigvis ikke så fæsten fortsatte. Noen ble helt lost, stakkars… Men tusen takk for at jeg fikk komme! Nå skal jeg nyte søndagen og tenke på at jeg snart er på skolen og spiser stekt ris. I love food.


Ole, Erik og meg. To stk drita gutter.

Henrik tsjillern, loner…

Sevil og Ida. Fine jenter!

Meg og Ida. Toppen er fra H&M Shortsen er fra H&M

Rafael rasta fari broooor!

Askiboy.

Kule solbriller, he-he.

Slappera ja.

Hva syns du om bildene ?
Hva gjorde du i går & planene for i dag ?

– Vi snakkes ! <3

11 kommentarer
    1. hei:)
      ehh jeg lurer på en ting . Du vet sånn stripe fra youtube men musikk som du pleier å ha i innleggene hvordan får du til å lage de til bare sånne striper ? ( dårlig forklart , jeg vet . Men suger i å forklare ting..)
      Pliiis svar . videokanskje ? 🙂

    2. Anonym: Halla!:D Det du gjør er:

      1. Du trykker på DEL som er under videoen på youtube av den sangen du ønsker å ha.

      2. Så kommer det opp en slags boks som det står INNBYGG på, trykk på den.

      3. Kopier denne linken som kommer opp etter du har trykka på INNBYGG.

      4. Gå på bloggen din på nytt innlegg, trykk på HTML, lim inn og oppdater.

      5. Nå vil boksen være kjempe stor, den drar du smalere sammen med musepilen din. Gjør lengden av boksen til 600 og gjør høyden til 27 så skal alt være i orden!

      – Håper du skjønte det, for jeg suger selv i å forklare ting.. Hihi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg