PEPPES KOS OG SCARY PIKE

Maroon 5 Feat Christina Aguilera – Moves Like Jagger (Credz til Carsten)

Halla! Som dere allerede vet dro jeg på Peppes med Martine og koste oss der med oreokake. Mens vi spiste fløy en måke i full fart og satt seg på bordet rett ved siden av meg. Lett om jeg skrek… Vi dro videre til Lysthuset og spiste der. Jeg var så sulten. Og da vi skulle bli henta la jeg plutselig merke til en liten pike med en hvit kappe som passerte forbi oss. Trodde jeg så syner sånn helt seriøst. Scary shit.

Da vi hadde dratt hjem til meg stakk vi bort til Endre en liten tur hvor vi bare slappet av, må si vi var veldig sosiale. He-he. Veldig random det jeg skal si nå men døgnrytmen min er allerede helt snudd.


Thihihihi, se på kaka. Martine liker ikke sjokoladehhh, hehehe.

Mens jeg derimot, maat<3<3<3

Jeg kan se bakken her jeg står.

When you see it, you shit bricks.

Slappera med fine jentaami!

Hva syns du om sangen og bildene ?
Hva gjorde du i går & er døgnrytmen din ødelagt ?

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer

Siste innlegg