KOSELIG JENTEKVELD

Gabrielle – Ring Meg (Låta til Kristin, haha)

Halla! I går hadde jeg jentekveld hos meg og det var så utrolig koselig. Vi bestilte kebab pizza fra Campino så var det på med musikken og inn i magen med kake og snadder. Jeg har savnet de sene sommer kveldene hvor vi sitter ute på terrassen og bare snakker om alt fra gutter til å urinere på seg da man kjører scooter. Hahaha. Digger disse fine jentene!!! Tusen takk for at dere tok dere tid til å komme.


Du vet, jeg er jo litt flink da. Hihi.

Jordbær var helt klart ett av høydepunktene.

Ser ganske fristende ut ja. Det var veldig godt og.

Martine, Malin, Caroline, Martine, Kristin og Nathalie + Rebecca som kom senere. Fine jentene!

Nathalie, digger deg fjompen.

Malin sprudlende jentami.

Koser meg med to fine jenter i armkroken.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Så ikke det super koselig ut & hva er planene dine for i dag ?

– Vi snakkes ! <3

16 kommentarer

Siste innlegg