I LOVE MY NEW BRANDS

Halla! I går var jeg med Kinga og det var så koselig å se ho igjen. Følte at det var umulig å slutte å smile. Kjempe glad for at ho er tilbake. Som dere vet dro vi på kinoen og så på Transformers 3 i 3D. Det var helt rått! Skvatt flere ganger fordi jeg trodde noe skulle komme i ansiktet mitt. Haha! Og plutselig etter litt action kom en bikkje på skjermen (i filmen altså) og bare satt der. Både jeg og Kinga begynte å le som fffff når vi tenkte hvor sinnsykt random det var at en bikkje satt i koma på en måte. Haha!

Jeg fikk høre masse om ferien hennes i Sardinia. Misunnelsen renner her for å være ærlig. Høres ut som om ho har hatt det helt toppers. Jeg fikk to smykker av ho, elsker dem spesielt fordi de er fra ho. Hihihi.


Peace smykket, jeg elsker det!

Søte armbåndet jeg fikk og, hih.

Kinga<3

Hva syns du om bildene ?
Likte du de nye smykkene mine ?

– Vi snakkes ! <3

16 kommentarer

Siste innlegg