DAGENS INNKJØP 05.JUL.11

Halla! Hahahahaha, syns det er så morsomt å skrive 05.jul.11 siden jeg fortsatt får den følelsen av at jula er her. Haha. Det er kun noen få dager igjen til jeg reiser til Tyrkia så jeg er super stressa når det gjelder hva jeg skal ta med. For jeg er ganske flink til å ta med for mye… Hehe. Men vi fikk kjøpt inn litt av det vi trenger til Tyrkia, som eventuelt sports bh. Blir alt for varmt å jogge i stor tshorte der nede.

Noen av dere lurer på om jeg tegner på brynene mine, jeg har så lyse hår i kantene (foran og bak) så jeg markerer dem og gjør dem mørkere. Men om jeg tegner på ekstra bryn? Nei, det gjør jeg ikke. Hihihi.


SportsBh XXL 389kr Neglakk Vita 29kr Ansiksmaske Vita 19kr Mascara  H&M 159kr Øyenbryns tegner H&M 29kr

Bedre bildet av den øyenbryns tegnern jeg bruker og mascaraen som virkelig anbefales sterkt!

Hva syns du om bildene ?
Likte du innkjøpet mitt og hvilken mascara bruker du ?

– Vi snakkes ! <3

22 kommentarer

Siste innlegg