DAGENS INNKJØP 07.JUL.11

Halla! Hahaha, må bare si det. Jeg tenker fortsatt på jul da jeg ikke fullfører juli når jeg skriver ned datoen. Haha. Dette var jo ganske kult å vite… Haha. Jeg har vært i byen med pappa og handla inn litt til til tyrkia. Fant endelig noen gladiator sko som var greie. Hadde forbestilt ett par de skulle holde av for en stund siden, de var ganske spesielle, men de fikk aldri inn i min størrelse som er 36. Fml… Men uansett, nå skal jeg  kose meg med å døtte i meg junkfood og mcflurry som dessert. Yummii, love food!


Singletter Cubus 129kr Sko ØkonomiSko 299kr Parfyme Cubus 84kr

Mine første gladiator sko, og er veldig fornøyd med både kvaliteten og utseendet. Hihi.

Naomi Campbell, en av mine favoritter.

Hva syns du om bildene ?
Likte du innkjøpet mitt & hva likte du best ?

– Vi snakkes ! <3

13 kommentarer

Siste innlegg