ON THE BEACH

Halla! Vi kom trygt frem til hotellet etter en lang flytur. Side hill heter hotellet vi bor på og jeg begynner å digge det vilt. Stranda er helt sinnsykt herlig, vannet er avkjølende og det er bare hyggelige mennesker å se. Ettersom vi kjenner noen av de som jobber med vann leker, fikk vi lov til å sitte på i båten når andre tok banana båten osv. To dødskjekke tyrkere her nede som har de peneste øynene og smilet. Hihihihi.

Pcen min har dessverre ikke nettkort så jeg må bruke pcen til Caroline for å få oppdatern bloggen min så det er nok ikke en så stor mulighet for at jeg blogger hver dag. Men jeg skal prøve så godt jeg kan!!!


Koser meg med Martine på stranda første dagen.

Fine Martinee!

Visst faen har de Ben&Jerry’s i Tyrkia. Haha!

Caroline, min søster og meg.

Søstera mi er awezome.

K9&m17. Står for Kinga og favoritt tallet hennes. Og mitt navn og favoritt tall.

Hva syns du om bildene ?
Har du det bra hjemme i Norge ?

– Vi snakkes ! <3

26 kommentarer

Siste innlegg