FUN TIMES IN SIDE

Halla! I dag ble jeg spylt ned av en sutrete tyrker som ble sur da jeg aviste han pga jeg bare likte han som venn. Kult ja. Hahahaha. Barnslig opplegg hvis du spørr meg. Men sånn er seriøst tyrkerne her nede. Senere i kveld skal vi spise middag med Haakon siden det er siste dagen for han her. To uker har gått, sinnsykt fort. Jeg har en uke igjen her og jeg SKAL bli brunere. Håper jeg, hihi.


Party on tha boat. En av de første dagene her nede.

Hva syns du om bildet ?
Enig med at denne ferien går fort ?

– Vi snakkes ! <3

20 kommentarer
    1. fint at du har det bra på ferie. Norge er ikke et fint land å være i nå, folk over hele landet sitter og gråter, tenner lys i kirker eller ber for venner. Vet ikke om du har fått med deg den forferdelige tragedien som har skjedd her hjemme, men hvis du ser på hvilken som helst nettavis kommer du til å bli ganske oppdatert. Huff, alt her er forferdelig!

    2. Kan bare si det samme som idun SK..alt er helt jævlig i norge nå, 92 har død, 84/85 er ungdommer,og alle uskyldige:`( Dette lingner ikke norge i det hele tatt, norge skal ikke være et terrorist land….men mange sier at nå har terrorisme begynt i norge:C
      Sry hvis det er mye skrivefeil*
      Men kos deg videre da!<3:D

    3. fint du har det bra! her i Norge er det katastrofe! se på alle nettaviser, det er ikke annet og lese om enn det.

    4. ehm, ikke for å være frekk ellerno, men virker liksom ikke som at du bryr deg om det som skjer i norge? syns du burde følge med, eller hvertfall følge med på nyhetene/vg/dagbladet og kansje skrive et innlegg om det?
      vær glad du ikke er i norge nå ! alt er helt jævelig og man går rundt og er redd hele tiden, man mistenker hver eneste person som gjør noe rart, har gått sykt inn på meg .. lucky you…! :/

    5. Bra du koser deg 🙂
      Er ikke like bra her hjemme… stemningen i hele landet er seriøst forferdelig. Norge ble totalforvandlet på kun noen timer!

    6. Herregud hu er på ferie…
      Hu kan få vite om det når hu kommer tilbake ikke når hu er på ferie
      Og uansett,hvem av dere hadde gått og lest nyhetene/vg eller dagbladet når dere hadde vært i syden???? Lol tenk litt på det
      La hu ha det gøy der nede og ikke ha det som oss…..
      Spm til maddepadde:er han fyren på bildet en tyrker?

    7. To Noor: Slapp av litt Noor ,, det er faktisk viktig og være oppdatert hjemme i landet sitt, selvom hu er på ferie , betyr ikke at hun ikke koser etter det, hun får uansett vite det! det er bedre og få vite det nå isteden får og vite at alt bare er bra!!

    8. Selfølgelig vet jeg om alt som har skjedd. Fikk vite det kun noen få minutter etter jeg posta innlegget. Alt blir sendt på direkten her i Tyrkia og Tyrkia føler med oss. Absolutt alt er om denne hendelsen på tyrkiske kanaler nå nesten. Og kjære vene, jeg blir så oppgitt av at dere tror jeg ikke bryr meg. Jeg har grini flere ganger nå så seriøst vr843ty9hg934gh0. Sorry for språket mitt, men alvorlig talt. Sårer no inn i granskauen mye hvis dere ikke tror jeg bryr meg.
      Jeg vet selv om mennesker som ikke lenger er med oss i denne verden og kjenner venner som har blitt skutt.
      Svar til Noor: Han på bildet er Tyrker ja 🙂

    9. Du er rå! jeg digger deg! syns du virker som en knall jente, har følt bloggen din kjempe lenge nå, og hadde ikke gjort meg noe å bli kjent med deg 😀 stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg