SHOPPING

Halla! I går var vi i gamle Side og shoppa. Under hele veien nedover gledet jeg meg kun til en ting. Å se igjen butikken min. Quicksilver<3<3<3 Seriøst beste butikken, alt er ekte og det er billigere her! Folka som jobba der kjente oss igjen og ga oss 30% på det meste som allerede var på 50%!! Elsket seriøst livet mitt akkurat der. Hele meg strålte, kunne ikke slutte å smile. Sa tilogmed at jeg elsket dem. Haha!


Spiser middag før vi skal inn for å shoppe shoppeeee.

Titter da. Dette er ikke i Quicksilver.

Selfølgelig solbriller som ble kjøpt da. He-he.

Kødder ikke da jeg sier at alt som ligger på den disken var det vi kjøpte. Hihihi.

Butikken våres da.

Sinnsykt fornøyde etter shoppinga i den beste butikken!

Hva syns du om bildene ?
Hvilken butikk er den beste du vet om ?

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer

Siste innlegg