GOODBYE TAN

Benny Benassi – Cinema Skrillex Remix

Fml…. vil ikke si halla engang nå. Åh. Jeg smørte meg med en solkrem uten faktor og stekte ute på terrassen i en god stund. Så skulle jeg i dusjen for å få av solkremen. Da jeg går ut for å tørke med faller jo biter av med brunfargen min på. Hvis jeg bare kunne lime på de bitene igjen. Awh. Tre tæne uker i Tyrkia, kommer hjem. Mister brunfargen på tre uker, totalt wasted time… Goodbye tan. Vil savne dej.

Jeg har hatt noen fine minner med deg:

Gad damn it, savner brunfargen. Lol. Skulle ønske jeg hadde bedre pigmenter..

Og dette er hvorfor jeg hater deg:

Aldri flasset som dette før. Det her er ille syns jeg.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Nedtur å miste brunfargen etter kun noen uker, right ?

– Vi snakkes ! <3

24 kommentarer

Siste innlegg