DAY FUN

Rusko Feat Amber Coffman – Hold On Sub Focus Remix (Credz til Fredrik)

Halla! Jeg kom på en ide, siden mange av dere har ønsket at jeg skal ha spørsmålsrunde kan dette på en måte være en mini spørsmålsrunde. Dere skriver ned det dere ønsker MEST jeg skal ha på denne day fun så trekker jeg ut 10 som jeg kommer til å blogge om. Har valgt ut 10 selv.  Starter i morra. Blir morsomt å se hva dere kommer med. Hørtes det greit ut? Sett i gang og kom med ønsker!!!

Dette er de jeg har valgt ut:

Day 1 – Dine 3 yndlingssanger akkurat nå
Day 2 – Din verste uvane
Day 3 – Ti ting du ønsker deg
Day 4 – Dine favoritt sko, hodeplagg, singlett og skjorter
Day 5 – Hvordan ordner du håret ditt?
Day 6- Ti ting om deg selv
Day 7 – Noe du ikke forlater huset uten
Day 8 – Din favorittblogg
Day 9 – Noe du er redd for
Day 10 – En ting du aldri kommer til å gjøre.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Noe du er keen eller nysgjerrig på som jeg skal vise eller fortelle om ?

– Vi snakkes ! <3

23 kommentarer

Siste innlegg