HIPPIE B-PARTY!!!

30 Seconds To Mars – Closer To The Edge

Halla! I går var jeg i hippie bursdagfesten til Madelen og Emilie. Jeg kom til slutt, skal aldri skje igjen. He-he, flaut å komme sist syns jeg… Det var så koselig der. Ville ikke at det skulle slutte. Vi koste oss rundt bordene med taco og snadder i evigheter og satt på masse forskjellige sanger som vi sang høyt til mens det var masse latter med oss. Vil takke for en super kveld, tusen takk for at jeg fikk komme!


Hanne-Mari og Madelen bursdagsbarnet.

Gode kaka!

Meg, Emilie (bursdagsbarn), Hanne-Mari og Madelen (bursdagsbarn).

Herlig og fin gjeng dere!

En ting, jeg digger Malene.

Hippie style.

Meg, Sevil, Malene og Helle. Koser oss med gele og vaniljesaus.

Nameziz (almost) Love you.

Jeg er glad i Emiliemin.

Claudia, Kaja, Madelen og meg. Peace!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Så det ikke herlig ut & hadde du en bra kveld i går ?

– Vi snakkes ! <3

19 kommentarer

Siste innlegg