POOL PARTY

Skrillex – Kill Everybody

Halla! Etter avskjedsfesten tok veien videre inn til Larkollen hvor Philip hadde pool party. Veien til han satt jeg på med lettsykkelen til Eirik. Han er den råeste sjåføren. Fy søren så fett det er å sitte på med han! Men å sitte med kort shorts og høyhæler på en lettsykkel kan jeg ikke anbefale dere. Flere folk titta no vilt rart på meg. Det var bra stemning og det var badig på g i bassenget. Droppa det jeg, hihi.

Slappet heller av inne med resten av godfolka. Michael var snill å kjørte meg hjem med hans lettsykkel. Credz for å ha overtalt meg til å kle på meg mer. Hadde vært iskaldt om jeg ikke var godt nok påkledd.


Lettsykkel stilen azz. Thumbs up!

Lien og meg. Partygutten det!

Meg og nusse- Carsten. Hihi.

Andreas og meg.

Meg, Carsten og Lien. How ya doin?????

Ole-p, Jenny, Martine, Maiken, Ingerid og Andreas. Koselig gjeng.

Hva syns du om sangen og bildene ?
Hadde du det bra i går & er du vanskelig å overtale ?

– Vi snakkes ! <3

13 kommentarer

Siste innlegg