SMOOTHIE TIME

David Guette Feat Crhi Brown And Lil Wayne – I Can Only Imagine (Credz til Dardan)

Halla! Jeg og Kinga har vært på kjøkkenet og mekka en sykt master chef smoothie. Til å være første jeg har mekka alene eller med noen var den overraskende god. Hihi. Den fantastiske følelsen jeg fikk da jeg satte på mikser knappen, ahh. Beste følelsen jeg har hatt. Kødda, hehehe. Vi lagde smoothie med bringebær og jordbær. Yummii! Nå slapper vi av i senga og ser på en patetisk norsk serie. Hahaha.


Masterchef’s joo!

Flaks jeg ikke mista dem der i gulvet. Da hadde jeg sippa. Lol, kødda.

Palme og golfkølle soulsisters 4-evah.

Hei, det der er jentami ho på høyere side. Serr? Ja.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Så ikke smoothien god ut & lager du det ofte ?

– Vi snakkes ! <3

21 kommentarer

Siste innlegg