GOOD BYE SUMMER

Figure And Whiskey Pete – Cut Throat (Credz til Isak)

Halla! Ferien er over og det er såå mye jeg ikke har gjort som jeg skulle ønske jeg hadde gjort før ferien er over. Som å dra på båtturer, overnatte på en ødeøy, sene kosekvelder på stranda med venner og musikk osv. Jeg har hatt en kjempe bra ferie, det skal jeg ikke klage på. Men skulle ønske jeg hadde fått til det lille ekstra. Bedre sent enn aldri, waduuup!! Håper dere har hatt en kjempe deilig ferie. Hihi!

Å være tilbake til skolen er både deilig og dritt i ett. Det å se igjen venner og bekjente, se nye ansikter nå som 95 har kommet. Skal nok bli kjempe fett. Hej du, var deilig å spise maten på kiosken igjen.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Har du hatt en bra ferie & noe du angrer på at du ikke har gjort ?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer
    1. Synes ferien har gått så syyra fort, så føler ikke jeg har hatt noe veldig bra sommer, forutenom Spaniaturen da! Mye jobbing desverre, men men 🙂 Fett bilde, æ digge brilljaaan!

    2. Hei! Er ikke meningen å spamme bloggen din med ønsker om egenreklame, men jeg ser at du har mange lesere. Jeg har et VELDIG VIKTIG budskap til alle, særlig til unge kvinner som bor i Trondheim og omegn. Jeg ønsker å advare så mange som mulig så de ikke blir utsatt for det samme som meg. Jeg fikk ansiktet ødelagt av plastisk kirurgi ved Klinikk Stokkan i Trondheim. Dersom du har lyst til å legge ut en link til bloggen min for å hjelpe meg å advare andre, så har du min tillatelse til det. Jeg er ikke ute etter å få masse oppmerksomhet eller å havne på topp 40 lista. Jeg vil bare advare så mange som mulig! Med vennlig hilsen “Trist jente 28”.

    3. skjønt bilde! mange ting jeg ikke fikk gjort i ferien, som jeg skulle ønske jeg gjorde. men jeg får heller ta det neste sommer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg