LAST NIGHT

Sheen’s Way 2012 – ID16 Feat Emilie Shanti

Halla! I går var vi på festen i Larkollen og det var så gøyalt. Mange nye ansikter der, var kjempe koselig å hilse på dem. Vi dansa like partyanimals og hadde det bare kanon bra. Noen fikk i seg litt for mye drikke og ramla ned trappa, tryna på dansegulvet og noen spøy. Men men, tenåringslivet det! Hadde en kjempe bra kveld, nå skal jeg bare slappe av litt før jeg turer ned for å mekke noe food. Skrubbsulten!


Lien sangstjerna.

Siri, Kinga, meg, Lien og Carsten. God gjeng, virkelig.

Kine, baben min.

Søteste Malin som kom bort og sa ho leste bloggen min. Herregud, JEG DIGGER DEG!

Jk, Ingvild, meg og Marius.

Jk, Ingvild, Kinga, meg, Sunniva og Malin. Dere er så fine.

Emil, Marius og Ina. Snakk om å skjønne hva stil er!

Meg, Julie og Donika. Dere er såå fine.

Meg, Marius, Emil og Kinga. Trutemunn er å last day, Emil..

Stakkars Sunniva som tråkka på glass.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Så det ikke koselig ut & hva gjorde du i går ?

– Vi snakkes ! <3

16 kommentarer

Siste innlegg