AT GIRLS NIGHT

Skrillex – Hey Sexy Lady (Credz til Viktor)

Halla! Da vi ankom bursdagen til fineste Jenny satt vi oss ned og spiste gode pizza ruller med salat osv.  Forsynte meg tre ganger før jeg måtte vente til desserten. For det var nemlig oreokake!! Den var så vilt god, prøvde å beherske meg for å ikke bli kvalm. Men klarer ikke det når det gjelder en så god oreokake. Flink du, Jenny! Etter vi hadde spist var det på tide å shake løs på dansegulvet. Fun fun.

Vi koste oss hele kvelden, masse latter og kos. Musikken var på og da er det nok ingenting som kan stoppe en for å shake løs vel? Tviler sterkt egentlig. Hihi. Tusen takk for en kanon bra kveld, Jenny<3


Kristin, Malene, Jenny & meg. Tre flotte jenter!

Jeanett og Maiken. Mister pusten av dette bildet, rå fint.

Meg og Malene. Koser oss med oreo og muffins.

Vilde og meg. Du er så søt, du!

Vilde, Silje, Jenny, Jeanett, Maiken, Anine og Scarlett. Vakre dere er!

Meg og fineste Jenny bursdagsbarnet.

Jenny, Hanne, meg, Veronica og Martine.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Så det ikke kjempe koselig ut & klarer du å beherske deg når det gjelder godsaker ?

– Vi snakkes ! <3

20 kommentarer

Siste innlegg