MONEY ON MY MIND $$$$$

The Lonely Island Feat Michael Bolton – Jack Sparrow

Halla! Slasken selv, sier at jeg skal sette meg ned å skrive cv. Og hvor lenge har jeg ikke sagt det? I ca to år nå. Jeg er så keen på å skaffe meg jobb og tjene mine egne penger. Mye deiligere å bruke penger du selv har tjent. Føler deg som en flink jente. Hihi. Burde snart få i gang den viljen til å skrive cv. I mens kan jeg vise dere godsaker jeg sikler etter. Dette skal jeg kjøpe meg en vakker dag. Katsjing! $$$$


Tingene på bildet er fra junkyard, google og alohahemp.

Tingene på bildene er fra Nelly og BikBok.

Tingene på bildet er fra Nelly og BikBok.

Tingene på bildet er fra Carlings og Junkyard.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Så du noe du likte, hvis ja, hva likte du ?!

– Vi snakkes! <3

27 kommentarer

Siste innlegg