KANON BRA KVELD

Mac Miller – Don’t Mind If I Do (Credz til Maria)

Halla! Kvelden i går tror jeg toppet alle de andre festene Lien har hatt. Det var så bra den. Stemningen tror jeg ikke kunne vært noe bedre, ikke musikken heller. Rosahelikopter tok virkelig mer enn kaka, haha. Ble kjent med nye gode mennesker. Kunne ikke vært noe bedre den kvelden der. Tror jeg danset ca 90% av kvelden. Ikke gærnt det. Tusen takk for at jeg fikk komme, Lien. Men nå skal jeg bake!


Tommy, Julie, Lien, Ida Marie, Nathalie og Michael.

Party chick du!

Her følger man med ja, hehe. Godinger dere!

Kristoffer, meg og Kinga. Hihi.

Ingvild, Martine, meg og Martine. Dere er så kanon bra.

Dance like a freak!

Lien, sangstjernen min.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Så ikke den kvelden helt kanon bra ut & koste du deg i går ?

– Vi snakkes ! <3

21 kommentarer

Siste innlegg