IM EXHAUSTED

SimenA Feat Freddy Genius – Stureplan 2012

Halla! Jeg er så utslitt akkurat nå, har ikke orket å gjøre en eneste ting i dag. Så det blir en veldig rolig kveld på meg. Kjenner øya mine er klare for å lukke seg… Jeg var på Øya sammen med Martine og flere andre koselige mennesker. Det var en ordentlig kosekveld. Enda morsommere, da klokka ble 00.00 hadde Anne-Berit bursdag så vi fikk Kristoffer til å gi ho en skikkelig lapdance. Ett nydelig syn, haha!


Meg, Jaswe og Kjell.

Hilde og meg.

Kristoffer, Martine, Erle, Nie, Stine, Hilde, meg og Silje.

Stine og meg.

Zeyneb, Amanda, Ingrid og Martine. Martine er litt klåfingrete ;);););););)

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hadde du en bra kveld i går & er energien din like dårlig som min ?

– Vi snakkes ! <3

15 kommentarer

Siste innlegg